C 2009

Značka na spotřebitelském trhu potravin

VOCHOZKA, Marek

Basic information

Original name

Značka na spotřebitelském trhu potravin

Name (in English)

Brand in the Consumer Food Market

Authors

VOCHOZKA, Marek (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. České Budějovice, Regionální trh potravin, p. 170-186, 16 pp. Jednota, spotřební družstvo, 2009

Publisher

Nakladatelství JIH

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-86266-18-3

Keywords (in Czech)

značka; rozhodovací proces; tržní podíl

Keywords in English

brand; decision making; market share

Tags

Změněno: 29/9/2010 11:12, Milada Komendová

Abstract

V originále

Základem dynamiky ekonomického rozvoje je obchod. Každá obchodní směna je vázána na úroveň a kvalitu výroby a jejích jednotlivých produktů, bez jejich uplatnění na trhu by však byla sama výroba samoúčelná a bezobsažná. Z celé škály výrobků, uplatňovaných v obchodním styku mají snad nejvýznamnější místo potraviny jako základní produkt při uspokojování potřeb lidí. Monografie je zacílena právě na obchod potravinami v kontextu globálních, historicko-sociálních i aktuálně dynamizujících souvislostí. Obsahovou spojnicí jednotlivých kapitol publikace, zpracovaných předními odborníky z oblasti ekonomie, marketingu i samotné obchodní činnosti z České a Slovenské republiky je snaha odkrýt vývojové souvislosti i aktuální potřeby obchody s potravinami a vytvořit tak vědecký rámec ucelených informací pro potřeby praxe.