C 2009

Značka na spotřebitelském trhu potravin

VOCHOZKA, Marek

Základní údaje

Originální název

Značka na spotřebitelském trhu potravin

Název anglicky

Brand in the Consumer Food Market

Autoři

VOCHOZKA, Marek (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Regionální trh potravin, od s. 170-186, 16 s. Jednota, spotřební družstvo, 2009

Nakladatel

Nakladatelství JIH

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-86266-18-3

Klíčová slova česky

značka; rozhodovací proces; tržní podíl

Klíčová slova anglicky

brand; decision making; market share

Štítky

Změněno: 29. 9. 2010 11:12, Milada Komendová

Anotace

V originále

Základem dynamiky ekonomického rozvoje je obchod. Každá obchodní směna je vázána na úroveň a kvalitu výroby a jejích jednotlivých produktů, bez jejich uplatnění na trhu by však byla sama výroba samoúčelná a bezobsažná. Z celé škály výrobků, uplatňovaných v obchodním styku mají snad nejvýznamnější místo potraviny jako základní produkt při uspokojování potřeb lidí. Monografie je zacílena právě na obchod potravinami v kontextu globálních, historicko-sociálních i aktuálně dynamizujících souvislostí. Obsahovou spojnicí jednotlivých kapitol publikace, zpracovaných předními odborníky z oblasti ekonomie, marketingu i samotné obchodní činnosti z České a Slovenské republiky je snaha odkrýt vývojové souvislosti i aktuální potřeby obchody s potravinami a vytvořit tak vědecký rámec ucelených informací pro potřeby praxe.

Anglicky

The dynamics of economic development is business. Every business is bound to shift the level and quality of production and its various products, without applying them to the market, however, was itself a production end in itself, and empty. The entire ranges of products applied in trade are perhaps the most important place as a basic food product in meeting the needs of people. Monograph is targeted precisely to the grocery store, in the context of global, historical and social context and current dynamo. Connecting the content of each chapter publications, prepared by leading experts in economics, marketing and the actual business of the Czech and Slovak Republic is an effort to uncover the developmental context and actual needs of grocery stores and create a scientific framework for the comprehensive information needs of practice.