VOCHOZKA, Marek. Značka na spotřebitelském trhu potravin. In Regionální trh potravin. 1. vyd. České Budějovice: Nakladatelství JIH. s. 170-186, 16 s. Jednota, spotřební družstvo. ISBN 978-80-86266-18-3. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Značka na spotřebitelském trhu potravin
Název anglicky Brand in the Consumer Food Market
Autoři VOCHOZKA, Marek (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. České Budějovice, Regionální trh potravin, od s. 170-186, 16 s. Jednota, spotřební družstvo, 2009.
Nakladatel Nakladatelství JIH
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 978-80-86266-18-3
Klíčová slova česky značka; rozhodovací proces; tržní podíl
Klíčová slova anglicky brand; decision making; market share
Štítky RIV10MSM
Změnil Změnila: Milada Komendová, učo 6169. Změněno: 29. 9. 2010 11:12.
Anotace
Základem dynamiky ekonomického rozvoje je obchod. Každá obchodní směna je vázána na úroveň a kvalitu výroby a jejích jednotlivých produktů, bez jejich uplatnění na trhu by však byla sama výroba samoúčelná a bezobsažná. Z celé škály výrobků, uplatňovaných v obchodním styku mají snad nejvýznamnější místo potraviny jako základní produkt při uspokojování potřeb lidí. Monografie je zacílena právě na obchod potravinami v kontextu globálních, historicko-sociálních i aktuálně dynamizujících souvislostí. Obsahovou spojnicí jednotlivých kapitol publikace, zpracovaných předními odborníky z oblasti ekonomie, marketingu i samotné obchodní činnosti z České a Slovenské republiky je snaha odkrýt vývojové souvislosti i aktuální potřeby obchody s potravinami a vytvořit tak vědecký rámec ucelených informací pro potřeby praxe.
Anotace anglicky
The dynamics of economic development is business. Every business is bound to shift the level and quality of production and its various products, without applying them to the market, however, was itself a production end in itself, and empty. The entire ranges of products applied in trade are perhaps the most important place as a basic food product in meeting the needs of people. Monograph is targeted precisely to the grocery store, in the context of global, historical and social context and current dynamo. Connecting the content of each chapter publications, prepared by leading experts in economics, marketing and the actual business of the Czech and Slovak Republic is an effort to uncover the developmental context and actual needs of grocery stores and create a scientific framework for the comprehensive information needs of practice.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 17:27