b 2015

Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice

SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ and Lukáš KUČERA

Basic information

Original name

Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice

Authors

SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ and Lukáš KUČERA

Edition

2., rozšířené vydání. České Budějovice, 177 pp. 2015

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učebnice

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7468-091-5

Tags

MAM_2, MAM_2a, MAZ
Změněno: 13/10/2015 12:48, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Druhé vydání vysokoškolské učebnice Postavení Číny v mezinárodním obchodě je určeno pro studenty Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, oboru Ekonomika podniku, specializace Čínské trhy. Toto vydání je rozšířeno o nové kapitoly, které se zaměřují na další klíčové prvky, které jsou důležité pro úspěch každého podnikatele na zahraničním trhu. Tyto kapitoly se věnují specifikům managementu na čínském trhu, podnikatelské kultury, která je typická pro čínský trh, a odlišnostem marketingu, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a jejich přizpůsobení pro čínské spotřebitele. Každá kapitola začíná klíčovými slovy, které přibližují obsah kapitoly, následuje vlastní výklad, který je doplněn o otázky k procvičení. Na konci každé kapitoly je uvedena základní literatura a další doporučené zdroje, které se daného tématu týkají.
Displayed: 14/11/2024 02:14