2015
Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice
SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ a Lukáš KUČERAZákladní údaje
Originální název
Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice
Autoři
SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ a Lukáš KUČERA
Vydání
2., rozšířené vydání. České Budějovice, 177 s. 2015
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-091-5
Změněno: 13. 10. 2015 12:48, Mgr. Václav Karas
Anotace
V originále
Druhé vydání vysokoškolské učebnice Postavení Číny v mezinárodním obchodě je určeno pro studenty Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, oboru Ekonomika podniku, specializace Čínské trhy. Toto vydání je rozšířeno o nové kapitoly, které se zaměřují na další klíčové prvky, které jsou důležité pro úspěch každého podnikatele na zahraničním trhu. Tyto kapitoly se věnují specifikům managementu na čínském trhu, podnikatelské kultury, která je typická pro čínský trh, a odlišnostem marketingu, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a jejich přizpůsobení pro čínské spotřebitele. Každá kapitola začíná klíčovými slovy, které přibližují obsah kapitoly, následuje vlastní výklad, který je doplněn o otázky k procvičení. Na konci každé kapitoly je uvedena základní literatura a další doporučené zdroje, které se daného tématu týkají.