b 2015

Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice

SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ a Lukáš KUČERA

Základní údaje

Originální název

Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice

Autoři

SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ a Lukáš KUČERA

Vydání

2., rozšířené vydání. České Budějovice, 177 s. 2015

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-091-5

Štítky

MAM_2, MAM_2a, MAZ
Změněno: 13. 10. 2015 12:48, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Druhé vydání vysokoškolské učebnice Postavení Číny v mezinárodním obchodě je určeno pro studenty Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, oboru Ekonomika podniku, specializace Čínské trhy. Toto vydání je rozšířeno o nové kapitoly, které se zaměřují na další klíčové prvky, které jsou důležité pro úspěch každého podnikatele na zahraničním trhu. Tyto kapitoly se věnují specifikům managementu na čínském trhu, podnikatelské kultury, která je typická pro čínský trh, a odlišnostem marketingu, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a jejich přizpůsobení pro čínské spotřebitele. Každá kapitola začíná klíčovými slovy, které přibližují obsah kapitoly, následuje vlastní výklad, který je doplněn o otázky k procvičení. Na konci každé kapitoly je uvedena základní literatura a další doporučené zdroje, které se daného tématu týkají.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 02:34