2015
Vztah univerzitních studentů k chemickým poznatkům
KLEPANCOVÁ, Michaela a Dana SMETANOVÁZákladní údaje
Originální název
Vztah univerzitních studentů k chemickým poznatkům
Název anglicky
Attitude of university students to chemistry knowledge
Autoři
KLEPANCOVÁ, Michaela (703 Slovensko, garant, domácí) a Dana SMETANOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 1805-8949
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000512
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
chemie; dotazníkový průzkum; využití poznatků
Klíčová slova anglicky
chemistry; questionnaire research; utilization of knowledge
Změněno: 18. 4. 2016 19:15, Mgr. Václav Karas
V originále
Příspěvek popisuje výzkumu mezi studenty na UP v Olomouci, ve kterém byl pomocí dotazníku zjišťován jejich vztah k chemii. Zkoumaly jsme dvě skupiny studentů a mezi sebou porovnávaly. V jedné byly pouze studenti chemie a v druhé studenti, kteří na VŠ chemii nestudují. Zaměřily jsme se zejména na to, zda studenti v obou skupinách mají pozitivní vztah k chemii a využívají chemické poznatky v běžném životě.
Anglicky
The paper describes the results of research among students at Palacký University in Olomouc, whose relationship to chemistry was investigated by questionnaire. During the research activity, two different groups of respondents were examined and compared. First group of respondents included the students of chemistry and the second one included students that does not have chemistry as a main focus during their study at university. The research was mainly focused on whether students use gained chemistry knowledge in their everyday life.