D 2007

Dosavadní vývoj a specifika neuniverzitního sektoru vysokých škol v Rakousku

CAHA, Zdeněk

Basic information

Original name

Dosavadní vývoj a specifika neuniverzitního sektoru vysokých škol v Rakousku

Name in Czech

Dosavadní vývoj a specifika neuniverzitního sektoru vysokých škol v Rakousku

Name (in English)

History, development and specifics of the non-university sector of higher education studies in Austria

Authors

CAHA, Zdeněk (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. 6 pp. 2007

Publisher

Votobia

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/75081431:_____/07:00000002

ISBN

978-80-7220-306-2

Keywords in English

Universities of Applied Sciences (Fachhochschulen-FH); The Fachhochschule Studies Act (Fachhochschul-Studiengesetz-FHStG); Fachhochschule Concil (Fachhochschulrat-FHR); development and financing plans (Entwicklungs und Finanzierungsplanung); course-providing bodies of FH degree programmes; specifics of the sector Universities of Applied Science.

Tags

Změněno: 8/10/2009 13:06, The record has been imported from the library system.

Abstract

V originále

Tento příspěvek je pokusem nastínit a zhodnotit dosavadní vývoj neuniverzitního sektoru vysokých škol (Fachhochschulen) v Rakousku od jeho konstituování v polovině devadesátých let minulého století až po současnost a poukázat na jeho specifika; a to na pozadí dvou klíčových nástrojů: Zákona o studijních programech Fachhochschule a Plánu rozvoje a financování sektoru vysokých odborných škol (I-III), jež měly rozhodující vliv na utváření sektoru z hlediska kvalitativního i kvantitativního. V další části je potom poukázáno na některá specifika rakouského sektoru vysokých odborných škol. Závěrem je zhodnocen celkový přínos dosavadní existence sektoru.