J 2014

Communication in a business company

KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN

Základní údaje

Originální název

Communication in a business company

Název česky

Komunikace v obchodní společnosti

Autoři

KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN

Vydání

Journal of Business, Tbilisi Gruzie), International Black Sea University, 2014, 2233-369X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Gruzie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

komunikační chyby; manažer; osobnost zaměstnance; pracovní výkon

Klíčová slova anglicky

communication faults,;employee personality; job performance; manager

Štítky

KEM2
Změněno: 19. 6. 2015 11:18, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ

V originále

The aim of this work is to examine the communication faults managers make in an organization, how these faults influence the personality of employees and their job performance. We present some aspects of the research results. Based on the result and identified mistakes we propose recommendations to improve communication between manager and employees.

Česky

Cílem příspěvku je poukázat na to, jaké chyby dělají řídící pracovníci ve vybrané obchodní společnosti, jak tyto chyby ovlivňují osobnost zaměstnanců a pracovní výkony. Prezentujeme dílčí výsledky z průzkumu. Na základě výsledků a zjištěných chyb byly navrženy doporučení ke zlepšení komunikace mezi řídícím pracovníkem a zaměstnanci
Zobrazeno: 30. 12. 2024 19:12