2014
Communication in a business company
KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMANZákladní údaje
Originální název
Communication in a business company
Název česky
Komunikace v obchodní společnosti
Autoři
KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN
Vydání
Journal of Business, Tbilisi Gruzie), International Black Sea University, 2014, 2233-369X
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Gruzie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
komunikační chyby; manažer; osobnost zaměstnance; pracovní výkon
Klíčová slova anglicky
communication faults,;employee personality; job performance; manager
Štítky
Změněno: 19. 6. 2015 11:18, Mgr. Václav Karas
V originále
The aim of this work is to examine the communication faults managers make in an organization, how these faults influence the personality of employees and their job performance. We present some aspects of the research results. Based on the result and identified mistakes we propose recommendations to improve communication between manager and employees.
Česky
Cílem příspěvku je poukázat na to, jaké chyby dělají řídící pracovníci ve vybrané obchodní společnosti, jak tyto chyby ovlivňují osobnost zaměstnanců a pracovní výkony. Prezentujeme dílčí výsledky z průzkumu. Na základě výsledků a zjištěných chyb byly navrženy doporučení ke zlepšení komunikace mezi řídícím pracovníkem a zaměstnanci