D 2014

Dependencies of Personal Vehicle Sales on the Financial Support of their Sales

KAMPF, Rudolf, Marek VOCHOZKA, Pavla LEJSKOVÁ a Tomáš CMIRÁL

Základní údaje

Originální název

Dependencies of Personal Vehicle Sales on the Financial Support of their Sales

Název česky

Závislosti prodeje osobních vozidel na finanční podpoře jejich prodeje

Autoři

KAMPF, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí), Marek VOCHOZKA (203 Česká republika, domácí), Pavla LEJSKOVÁ (203 Česká republika) a Tomáš CMIRÁL (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Kaunas (Lithuania), ITELMS´ 2014, od s. 141-150, 10 s. 2014

Nakladatel

Kaunas University of Technology

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10103 Statistics and probability

Stát vydavatele

Litva

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/14:00000613

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISSN

Klíčová slova česky

podpora prodeje; komunikační mix; regresní analýza; závislost

Klíčová slova anglicky

sales support; communication mix; regression analysis; dependence

Štítky

KDL10, KEM6, RIV16
Změněno: 8. 9. 2016 12:15, Hana Dlouhá

Anotace

ORIG CZ

V originále

The article describes the dependence of the sales of BMW vehicles in the Czech Republic on the financial support of those sales. The current state of sales support of selected BMW models in the Czech Republic is described as is the level of dependence of those sales on the scale of support which is analyzed using regression models. In addition, the future development of sales of selected BMW vehicles is given. The article was written as the partial outcome of research carried out in 2012.

Česky

Článek popisuje závislost prodeje vozů BMW v České republice na finanční podpoře těchto prodejů. Současný stav podpory prodeje vybraných modelů BMW v České republice je popsán, jako je míra závislosti těchto prodejů na stupnici podpory, která je v článku analyzována při použití regresních modelů. Kromě toho, načrtnutý je také budoucí vývoj prodejů vybraných vozidel BMW. Tento článek byl napsán jako dílčí výsledek výzkumu prováděného v roce 2012.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 05:27