Detailed Information on Publication Record
2014
Dependencies of Personal Vehicle Sales on the Financial Support of their Sales
KAMPF, Rudolf, Marek VOCHOZKA, Pavla LEJSKOVÁ and Tomáš CMIRÁLBasic information
Original name
Dependencies of Personal Vehicle Sales on the Financial Support of their Sales
Name in Czech
Závislosti prodeje osobních vozidel na finanční podpoře jejich prodeje
Authors
KAMPF, Rudolf (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Marek VOCHOZKA (203 Czech Republic, belonging to the institution), Pavla LEJSKOVÁ (203 Czech Republic) and Tomáš CMIRÁL (203 Czech Republic)
Edition
1. vyd. Kaunas (Lithuania), ITELMS´ 2014, p. 141-150, 10 pp. 2014
Publisher
Kaunas University of Technology
Other information
Language
English
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
10103 Statistics and probability
Country of publisher
Lithuania
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/75081431:_____/14:00000613
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISSN
Keywords (in Czech)
podpora prodeje; komunikační mix; regresní analýza; závislost
Keywords in English
sales support; communication mix; regression analysis; dependence
Změněno: 8/9/2016 12:15, Hana Dlouhá
V originále
The article describes the dependence of the sales of BMW vehicles in the Czech Republic on the financial support of those sales. The current state of sales support of selected BMW models in the Czech Republic is described as is the level of dependence of those sales on the scale of support which is analyzed using regression models. In addition, the future development of sales of selected BMW vehicles is given. The article was written as the partial outcome of research carried out in 2012.
In Czech
Článek popisuje závislost prodeje vozů BMW v České republice na finanční podpoře těchto prodejů. Současný stav podpory prodeje vybraných modelů BMW v České republice je popsán, jako je míra závislosti těchto prodejů na stupnici podpory, která je v článku analyzována při použití regresních modelů. Kromě toho, načrtnutý je také budoucí vývoj prodejů vybraných vozidel BMW. Tento článek byl napsán jako dílčí výsledek výzkumu prováděného v roce 2012.