D 2015

Technical experiment in tutorial - didactic tool develop technical skills

HRMO, Roman, Soňa RUSNÁKOVÁ, Daniel KUČERKA a Ján KMEC

Základní údaje

Originální název

Technical experiment in tutorial - didactic tool develop technical skills

Název česky

Technický experiment v tutoriálu - didaktický nástroj rozvíjet technické dovednosti

Autoři

HRMO, Roman, Soňa RUSNÁKOVÁ, Daniel KUČERKA a Ján KMEC

Vydání

1. vyd. Lomza, Present Day Trends of Innovations 5 : sborník příspěvků, od s. 274-277, 4 s. 2015

Nakladatel

Printing House of Lomza State University of Applied Sciences

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

20301 Mechanical engineering

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-83-60571-35-4

Klíčová slova česky

technický experiment; vzdělávání; didaktická pomůcka; struktura technického experimentu

Klíčová slova anglicky

technicale xperiment; education; didactic tool; structure of technical experiment

Štítky

Změněno: 8. 3. 2016 10:56, Mgr. Kateřina Petrášová

Anotace

V originále

One of the challenges of teaching technical world objects is to enable students to become familiar with the basic procedures and working methods of the technology, we can move here and experimentation in teaching students. The experiment can be defined as a process that  is used to obtaining and verifying information and hypotheses. Technical experiment is an important part of the cognitive process and allows a thorough knowledge acquisition. In the experiment just enough knowledge, but we must use practical experience. The student have tu: analyze the assignment, choose parts and components, wiring diagram design, create technical documentation, carry out functional tests, to produce a realistic element, etc.

Česky

Jednou z výzev výuku technických předmětů světa je umožnit studentům seznámit se základními postupy a pracovních metod technologie, můžeme pohybovat sem a experimentování ve výuce studentů. Experiment může být definována jako proces, který se používá k získání nebo verofying informací a hypotézy. Technický experiment je důležitou součástí poznávacího procesu a umožňuje důkladné získávání znalostí. V experimentu jen dost znalostí, ale musíme použít praktické zkušenosti.Student má TU: analyzovat zadání, vyberte součásti a komponenty, schéma zapojení návrh, vytvářet technickou dokumentaci, provést funkční zkoušky, aby produkovat realistický prvek, atd.