D 2014

Zastosowanie technologii nauczania w szkole średniej

KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Ján KMEC, Roman HRMO, Monika KUČERKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Zastosowanie technologii nauczania w szkole średniej

Název česky

Použitím vzdělávacích technologii na střední škole

Autoři

KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Ján KMEC, Roman HRMO a Monika KUČERKOVÁ

Vydání

1. vyd. Dabrowa Gornicza, WYBRANE ZAGADNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA, od s. 163-168, 6 s. 2014

Nakladatel

WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-83-62897-99-5

Klíčová slova česky

učební techniky; vzdělávací prostředky; interaktivní tabule; projektor

Klíčová slova anglicky

teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector

Štítky

OBC
Změněno: 3. 6. 2015 11:14, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ

V originále

Celem niniejszego artykulu jest wprowadzenie czytelnika w zagadnienia stosowania technik nauczania na lekcjach szkol zawodowych objetych przez edukatorów z punktu widzenia uczniów. Zrobiliśmy ankiette, aby zbadać ten stan w czterech szkolach zawodowych w Republice Slowackiej (Trnawa i Bratyslawa) i dwóch szkolach średnich w Republice Czeskiej (region na poludniu Czech). 504 respondentów uczestniczylo w tym badaniu.

Česky

Účelem tohoto článku je seznámit čtenáře s problematikou využití didaktické techniky ve výuce odborných školách se vztahuje pedagogy z pohledu studentů. Udělali jsme ankiette prozkoumat tuto podmínku ve čtyřech odborných školách ve Slovenské republice (Trnavě a Bratislavě) a dvou středních škol v České republice (v regionu na jihu České republiky). 504 respondentů se zúčastnilo v této studii.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 06:25