D
2014
Zastosowanie technologii nauczania w szkole średniej
KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Ján KMEC, Roman HRMO, Monika KUČERKOVÁ et. al.
Základní údaje
Originální název
Zastosowanie technologii nauczania w szkole średniej
Název česky
Použitím vzdělávacích technologii na střední škole
Autoři
KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Ján KMEC, Roman HRMO a Monika KUČERKOVÁ
Vydání
1. vyd. Dabrowa Gornicza, WYBRANE ZAGADNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA, od s. 163-168, 6 s. 2014
Nakladatel
WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
učební techniky; vzdělávací prostředky; interaktivní tabule; projektor
Klíčová slova anglicky
teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector
V originále
Celem niniejszego artykulu jest wprowadzenie czytelnika w zagadnienia stosowania technik nauczania na lekcjach szkol zawodowych objetych przez edukatorów z punktu widzenia uczniów. Zrobiliśmy ankiette, aby zbadać ten stan w czterech szkolach zawodowych w Republice Slowackiej (Trnawa i Bratyslawa) i dwóch szkolach średnich w Republice Czeskiej (region na poludniu Czech). 504 respondentów uczestniczylo w tym badaniu.
Česky
Účelem tohoto článku je seznámit čtenáře s problematikou využití didaktické techniky ve výuce odborných školách se vztahuje pedagogy z pohledu studentů. Udělali jsme ankiette prozkoumat tuto podmínku ve čtyřech odborných školách ve Slovenské republice (Trnavě a Bratislavě) a dvou středních škol v České republice (v regionu na jihu České republiky). 504 respondentů se zúčastnilo v této studii.
Zobrazeno: 30. 12. 2024 21:23