2014
Zastosowanie technologii nauczania w szkole średniej
KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Ján KMEC, Roman HRMO, Monika KUČERKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Zastosowanie technologii nauczania w szkole średniej
Název česky
Použitím vzdělávacích technologii na střední škole
Autoři
KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Ján KMEC, Roman HRMO a Monika KUČERKOVÁ
Vydání
1. vyd. Dabrowa Gornicza, WYBRANE ZAGADNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA, od s. 163-168, 6 s. 2014
Nakladatel
WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-83-62897-99-5
Klíčová slova česky
učební techniky; vzdělávací prostředky; interaktivní tabule; projektor
Klíčová slova anglicky
teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector
Štítky
Změněno: 3. 6. 2015 11:14, Mgr. Václav Karas
V originále
Celem niniejszego artykulu jest wprowadzenie czytelnika w zagadnienia stosowania technik nauczania na lekcjach szkol zawodowych objetych przez edukatorów z punktu widzenia uczniów. Zrobiliśmy ankiette, aby zbadać ten stan w czterech szkolach zawodowych w Republice Slowackiej (Trnawa i Bratyslawa) i dwóch szkolach średnich w Republice Czeskiej (region na poludniu Czech). 504 respondentów uczestniczylo w tym badaniu.
Česky
Účelem tohoto článku je seznámit čtenáře s problematikou využití didaktické techniky ve výuce odborných školách se vztahuje pedagogy z pohledu studentů. Udělali jsme ankiette prozkoumat tuto podmínku ve čtyřech odborných školách ve Slovenské republice (Trnavě a Bratislavě) a dvou středních škol v České republice (v regionu na jihu České republiky). 504 respondentů se zúčastnilo v této studii.