2015
Evaluation of employee´s performance of business brokering company by personnel manager competencies
VANÍČKOVÁ, RadkaZákladní údaje
Originální název
Evaluation of employee´s performance of business brokering company by personnel manager competencies
Název česky
Hodnocení výkonu zaměstnance v obchodní makléřské společnosti na základě kompetencí personálního manažera
Autoři
VANÍČKOVÁ, Radka
Vydání
Ekonomické rozhľady, Bratislava, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2015, 0323-262X
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Manažerské kompetence; pracovní výkonnost; personální manažer; obchodní makléřská společnost
Klíčová slova anglicky
Managerial competencies; working performance; personnel manager; brokering company
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 12. 2015 20:27, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA
V originále
The aim of the contribution was to determine the current level of competencies human resources manager for the brokerage business of the company for the performance of the management profession from the perspective of business management, the identification of key variables having a significant effect of level of competence and proposing recommendations leading to the growth and development of competences in the context of the work of the profession and the performance of the human resources manager.
Česky
Cílem příspěvku je využít efektivního způsobu hodnocení výkonu pracovníků obchodní makléřské společnosti dle kompetencí personálního manažera. Hodnocení spokojenosti má za důsledek vysoké výkony, nízké absentérství a fluktuaci. Hodnocení pracovní neschopnosti vede ke ztrátě zájmu o práci a odchodu ze zaměstnání. Základním požadavkem pracovního uspokojení je vysoký plat, spravedlivý mzdový systém, možnosti pracovního postupu, uvážlivý a participativní management, rozumný stupeň sociální integrace v zaměstnání, zajímavé a rozmanité úkoly, vyšší stupeň kontroly nad pracovním tempem a pracovními metodami ve vztahu k naplnění a uspokojení osobních i pracovních potřeb, tužeb a přání.