J 2015

Evaluation of employee´s performance of business brokering company by personnel manager competencies

VANÍČKOVÁ, Radka

Základní údaje

Originální název

Evaluation of employee´s performance of business brokering company by personnel manager competencies

Název česky

Hodnocení výkonu zaměstnance v obchodní makléřské společnosti na základě kompetencí personálního manažera

Autoři

VANÍČKOVÁ, Radka

Vydání

Ekonomické rozhľady, Bratislava, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2015, 0323-262X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Manažerské kompetence; pracovní výkonnost; personální manažer; obchodní makléřská společnost

Klíčová slova anglicky

Managerial competencies; working performance; personnel manager; brokering company

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 12. 2015 20:27, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA

Anotace

V originále

The aim of the contribution was to determine the current level of competencies human resources manager for the brokerage business of the company for the performance of the management profession from the perspective of business management, the identification of key variables having a significant effect of level of competence and proposing recommendations leading to the growth and development of competences in the context of the work of the profession and the performance of the human resources manager.

Česky

Cílem příspěvku je využít efektivního způsobu hodnocení výkonu pracovníků obchodní makléřské společnosti dle kompetencí personálního manažera. Hodnocení spokojenosti má za důsledek vysoké výkony, nízké absentérství a fluktuaci. Hodnocení pracovní neschopnosti vede ke ztrátě zájmu o práci a odchodu ze zaměstnání. Základním požadavkem pracovního uspokojení je vysoký plat, spravedlivý mzdový systém, možnosti pracovního postupu, uvážlivý a participativní management, rozumný stupeň sociální integrace v zaměstnání, zajímavé a rozmanité úkoly, vyšší stupeň kontroly nad pracovním tempem a pracovními metodami ve vztahu k naplnění a uspokojení osobních i pracovních potřeb, tužeb a přání.