2014
			
	    
	
	
    Materiálne vyučovacie prostriedky a ich využívanie vo vysokoškolskej výučbe
HRMO, Roman; Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ; Daniel KUČERKA and Soňa RUSNÁKOVÁBasic information
Original name
Materiálne vyučovacie prostriedky a ich využívanie vo vysokoškolskej výučbe
	Name in Czech
Materiální vyučovací prostředky a jejich využití ve vysokoškolské výuce
	Name (in English)
Teaching material resources and their use in undergraduate education
		Authors
HRMO, Roman; Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ; Daniel KUČERKA and Soňa RUSNÁKOVÁ
			Edition
 Edukcja technika - informatyka, Rzesow, Wydawnictwo Oświatowe FOSZE, 2014, 2080-9069
			Other information
Language
Slovak
		Type of outcome
Article in a journal
		Field of Study
50300 5.3 Education
		Country of publisher
Poland
		Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
		Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
			Keywords (in Czech)
materiální vyučovací porstriedky; výuka; didaktické pracoviště; respndent; experiment
		Keywords in English
material teaching resources; teaching; teaching department; respondent; experiment
		Tags
				
				Changed: 29/4/2015 14:28, Mgr. Václav Karas
				
		In the original language
"v přispevku autori uvadzaju prožiadavky kladené na materiálne vyučovacie prostriedky a ich základé funkcie( informačná, transformačná, aktivizačná a regulačná). Poukazuje na sklenie materiálnych didaktických prostriedkov a učební do didaktických pracovisk, ktoré zvyšujú intenzitu výučby a uvádzajú rozdelenie materiálnych vyučovacich prostriedkov vo vyučovacom porcese. V prieskumnej časti článku autori dotazníkovým priezkumom zisťovali využivanie materiálnych vyučovacích prostriedkov vo vyučovacom porcese na vysokych školách a univerzitách v Českej republike (393 respondento), Slovenskej republike (208 respondentov) a v Poľsku (98 respondentov). "
				In Czech
V příspěvku Autor uvádějí požadavky kladené na materiální vyučovací prostředky a jejich základní funkce (informační, transformační, mobilizační a regulační). Poukazuje na skelný materiálních didaktických prostředků a učeben do didaktických pracovišť, které zvyšují intenzitu výuky a uvádějí rozdělení materiálních vyučovacích prostředků ve vyučovacím procesu. V průzkumné části článku autoři dotazníkovým průzkumem zjišťovali využívání hmotných vyučovacích prostředků ve vyučovacím procesu na vysokých školách a univerzitách v České republice (393 respondentů), České republice (208 respondentů) a v Polsku (98 respondentů).