J
2014
Materiálne vyučovacie prostriedky a ich využívanie vo vysokoškolskej výučbe
HRMO, Roman, Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ, Daniel KUČERKA a Soňa RUSNÁKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Materiálne vyučovacie prostriedky a ich využívanie vo vysokoškolskej výučbe
Název česky
Materiální vyučovací prostředky a jejich využití ve vysokoškolské výuce
Název anglicky
Teaching material resources and their use in undergraduate education
Autoři
HRMO, Roman, Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ, Daniel KUČERKA a Soňa RUSNÁKOVÁ
Vydání
Edukcja technika - informatyka, Rzesow, Wydawnictwo Oświatowe FOSZE, 2014, 2080-9069
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
materiální vyučovací porstriedky; výuka; didaktické pracoviště; respndent; experiment
Klíčová slova anglicky
material teaching resources; teaching; teaching department; respondent; experiment
V originále
"v přispevku autori uvadzaju prožiadavky kladené na materiálne vyučovacie prostriedky a ich základé funkcie( informačná, transformačná, aktivizačná a regulačná). Poukazuje na sklenie materiálnych didaktických prostriedkov a učební do didaktických pracovisk, ktoré zvyšujú intenzitu výučby a uvádzajú rozdelenie materiálnych vyučovacich prostriedkov vo vyučovacom porcese. V prieskumnej časti článku autori dotazníkovým priezkumom zisťovali využivanie materiálnych vyučovacích prostriedkov vo vyučovacom porcese na vysokych školách a univerzitách v Českej republike (393 respondento), Slovenskej republike (208 respondentov) a v Poľsku (98 respondentov). "
Česky
V příspěvku Autor uvádějí požadavky kladené na materiální vyučovací prostředky a jejich základní funkce (informační, transformační, mobilizační a regulační). Poukazuje na skelný materiálních didaktických prostředků a učeben do didaktických pracovišť, které zvyšují intenzitu výuky a uvádějí rozdělení materiálních vyučovacích prostředků ve vyučovacím procesu. V průzkumné části článku autoři dotazníkovým průzkumem zjišťovali využívání hmotných vyučovacích prostředků ve vyučovacím procesu na vysokých školách a univerzitách v České republice (393 respondentů), České republice (208 respondentů) a v Polsku (98 respondentů).
Anglicky
In the paper the authors state prožiadavky placed on teaching material resources and their basic functions (information, transformation, activation and regulation). It refers to a glass of teaching material and teaching resources to teaching workplace that increase the intensity of instruction and teaching material shows the distribution of resources in the education PROCESS. In an exploratory part of the paper questionnaire Research investigated the utilization of the teaching resources in the teaching PROCESS at colleges and universities in the Czech Republic (393 respondents), Slovak Republic (208 respondents) and Poland (98 respondents).
Zobrazeno: 9. 11. 2024 07:18