J 2014

Materiálne vyučovacie prostriedky a ich využívanie vo vysokoškolskej výučbe

HRMO, Roman, Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ, Daniel KUČERKA a Soňa RUSNÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Materiálne vyučovacie prostriedky a ich využívanie vo vysokoškolskej výučbe

Název česky

Materiální vyučovací prostředky a jejich využití ve vysokoškolské výuce

Název anglicky

Teaching material resources and their use in undergraduate education

Autoři

HRMO, Roman, Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ, Daniel KUČERKA a Soňa RUSNÁKOVÁ

Vydání

Edukcja technika - informatyka, Rzesow, Wydawnictwo Oświatowe FOSZE, 2014, 2080-9069

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

materiální vyučovací porstriedky; výuka; didaktické pracoviště; respndent; experiment

Klíčová slova anglicky

material teaching resources; teaching; teaching department; respondent; experiment

Štítky

OBC
Změněno: 29. 4. 2015 14:28, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

"v přispevku autori uvadzaju prožiadavky kladené na materiálne vyučovacie prostriedky a ich základé funkcie( informačná, transformačná, aktivizačná a regulačná). Poukazuje na sklenie materiálnych didaktických prostriedkov a učební do didaktických pracovisk, ktoré zvyšujú intenzitu výučby a uvádzajú rozdelenie materiálnych vyučovacich prostriedkov vo vyučovacom porcese. V prieskumnej časti článku autori dotazníkovým priezkumom zisťovali využivanie materiálnych vyučovacích prostriedkov vo vyučovacom porcese na vysokych školách a univerzitách v Českej republike (393 respondento), Slovenskej republike (208 respondentov) a v Poľsku (98 respondentov). "

Česky

V příspěvku Autor uvádějí požadavky kladené na materiální vyučovací prostředky a jejich základní funkce (informační, transformační, mobilizační a regulační). Poukazuje na skelný materiálních didaktických prostředků a učeben do didaktických pracovišť, které zvyšují intenzitu výuky a uvádějí rozdělení materiálních vyučovacích prostředků ve vyučovacím procesu. V průzkumné části článku autoři dotazníkovým průzkumem zjišťovali využívání hmotných vyučovacích prostředků ve vyučovacím procesu na vysokých školách a univerzitách v České republice (393 respondentů), České republice (208 respondentů) a v Polsku (98 respondentů).
Zobrazeno: 9. 11. 2024 07:56