Edition
1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, p. 143-158, 16 pp. 2014
V originále
Integrované oddelenie výučby na vybavené didaktickými prostriedkami, Ktoré poskytujú Lepšie pochopenie osnov. Niekedy pálená Tieto prostriedky Nie sú prevoditeľné Alebo vyžadujú osobitné podmienky. V prvej časti článku na uvedené Možno Vybavenie, Výhody nevýhody integrovaných didaktických pracovných kecy. V druhej časti sa Autori diskutujú o výskume formou dotazníka, o využívaní integrovaných didaktických pracovných kecy. Až robiť 97, 2% respondentov uviedlo, Zé pálená Tieto workshopy na použitý v uvedených školách za výučbu odborných predmetov. Prieskum tiež ukázal, že tento spôsob výučby za zaujímavejšie, vice užitočnejšie, vhodnejšie a dôležitejšie. Pálená Tieto workshopy na na modernizované školách vedenie školy Jim prikladá Veľký Význam, pretože výučba sa navyše nachádza SLNEČNÝ praxe študenti per teda využívajú v praxi.
In Czech
Integrované oddělení výuky je vybaveno didaktickými prostředky, které poskytují lepší pochopení osnov. Někdy tyto prostředky nejsou převoditelné nebo vyžadují zvláštní podmínky. V první části článku jsou uvedena možná vybavení, výhody a nevýhody integrovaných didaktických pracovních míst. Ve druhé části se autoři diskutují o výzkumu formou dotazníku, o využívání integrovaných didaktických pracovních míst. Až do 97, 2% respondentů uvedlo, že tyto workshopy jsou použity v uvedených školách pro výuku odborných předmětů. Průzkum také ukázal, že tento způsob výuky je zajímavější, více užitečnější, vhodnější a důležitější. Tyto workshopy jsou modernizovány na školách a vedení školy jím přikládá velký význam, protože výuka se navíc nachází v blízkosti praxe a studenti je tudíž využívají v praxi.
In English
The integrated teaching department is equipped with the material didactic means, which provide the better understanding of the curricula. Sometimes these means are not transferable or they require the special conditions for operating with them. In the first part the article shows the possible equipment, advantages and disadvantages of the integrated didactic working places. In the second part the authors discuss the questionnaire survey on the use and feelings in the integrated didactic working places. Up to 97, 2% of respondents said that these workshops are used at the addressed schools for teaching the vocational subjects. The survey also shows that this method of teaching makes the teaching more interesting, more useful, more appropriate and important. These workshops are modernized at schools and school leadership attaches the great importance to them, because the teaching in addition is close to the practice and makes the students performed immediately usable for the practical life.