2014
Integrované didaktické pracoviská a ich využitie
HRMO, Roman, Daniel KUČERKA and Lucia KRIŠTOFIAKOVÁBasic information
Original name
Integrované didaktické pracoviská a ich využitie
Name in Czech
Integrované didaktické pracoviště a jejich využití
Name (in English)
Integrated educational workplaces and their exploitation
Authors
HRMO, Roman, Daniel KUČERKA and Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ
Edition
1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, p. 143-158, 16 pp. 2014
Publisher
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-89732-15-9
Keywords (in Czech)
didaktické pracovní místa; speciální učebny; jazykové laboratoře; učební prostředky; předměty
Keywords in English
didactic working place; special classrooms; language laboratories; teaching means; subject
Tags
Changed: 29/4/2015 14:08, Mgr. Václav Karas
V originále
Integrované oddelenie výučby na vybavené didaktickými prostriedkami, Ktoré poskytujú Lepšie pochopenie osnov. Niekedy pálená Tieto prostriedky Nie sú prevoditeľné Alebo vyžadujú osobitné podmienky. V prvej časti článku na uvedené Možno Vybavenie, Výhody nevýhody integrovaných didaktických pracovných kecy. V druhej časti sa Autori diskutujú o výskume formou dotazníka, o využívaní integrovaných didaktických pracovných kecy. Až robiť 97, 2% respondentov uviedlo, Zé pálená Tieto workshopy na použitý v uvedených školách za výučbu odborných predmetov. Prieskum tiež ukázal, že tento spôsob výučby za zaujímavejšie, vice užitočnejšie, vhodnejšie a dôležitejšie. Pálená Tieto workshopy na na modernizované školách vedenie školy Jim prikladá Veľký Význam, pretože výučba sa navyše nachádza SLNEČNÝ praxe študenti per teda využívajú v praxi.
In Czech
Integrované oddělení výuky je vybaveno didaktickými prostředky, které poskytují lepší pochopení osnov. Někdy tyto prostředky nejsou převoditelné nebo vyžadují zvláštní podmínky. V první části článku jsou uvedena možná vybavení, výhody a nevýhody integrovaných didaktických pracovních míst. Ve druhé části se autoři diskutují o výzkumu formou dotazníku, o využívání integrovaných didaktických pracovních míst. Až do 97, 2% respondentů uvedlo, že tyto workshopy jsou použity v uvedených školách pro výuku odborných předmětů. Průzkum také ukázal, že tento způsob výuky je zajímavější, více užitečnější, vhodnější a důležitější. Tyto workshopy jsou modernizovány na školách a vedení školy jím přikládá velký význam, protože výuka se navíc nachází v blízkosti praxe a studenti je tudíž využívají v praxi.