D 2014

Integrované didaktické pracoviská a ich využitie

HRMO, Roman, Daniel KUČERKA a Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Integrované didaktické pracoviská a ich využitie

Název česky

Integrované didaktické pracoviště a jejich využití

Název anglicky

Integrated educational workplaces and their exploitation

Autoři

HRMO, Roman, Daniel KUČERKA a Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ

Vydání

1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, od s. 143-158, 16 s. 2014

Nakladatel

Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-89732-15-9

Klíčová slova česky

didaktické pracovní místa; speciální učebny; jazykové laboratoře; učební prostředky; předměty

Klíčová slova anglicky

didactic working place; special classrooms; language laboratories; teaching means; subject

Štítky

Změněno: 29. 4. 2015 14:08, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Integrované oddelenie výučby na vybavené didaktickými prostriedkami, Ktoré poskytujú Lepšie pochopenie osnov. Niekedy pálená Tieto prostriedky Nie sú prevoditeľné Alebo vyžadujú osobitné podmienky. V prvej časti článku na uvedené Možno Vybavenie, Výhody nevýhody integrovaných didaktických pracovných kecy. V druhej časti sa Autori diskutujú o výskume formou dotazníka, o využívaní integrovaných didaktických pracovných kecy. Až robiť 97, 2% respondentov uviedlo, Zé pálená Tieto workshopy na použitý v uvedených školách za výučbu odborných predmetov. Prieskum tiež ukázal, že tento spôsob výučby za zaujímavejšie, vice užitočnejšie, vhodnejšie a dôležitejšie. Pálená Tieto workshopy na na modernizované školách vedenie školy Jim prikladá Veľký Význam, pretože výučba sa navyše nachádza SLNEČNÝ praxe študenti per teda využívajú v praxi.

Česky

Integrované oddělení výuky je vybaveno didaktickými prostředky, které poskytují lepší pochopení osnov. Někdy tyto prostředky nejsou převoditelné nebo vyžadují zvláštní podmínky. V první části článku jsou uvedena možná vybavení, výhody a nevýhody integrovaných didaktických pracovních míst. Ve druhé části se autoři diskutují o výzkumu formou dotazníku, o využívání integrovaných didaktických pracovních míst. Až do 97, 2% respondentů uvedlo, že tyto workshopy jsou použity v uvedených školách pro výuku odborných předmětů. Průzkum také ukázal, že tento způsob výuky je zajímavější, více užitečnější, vhodnější a důležitější. Tyto workshopy jsou modernizovány na školách a vedení školy jím přikládá velký význam, protože výuka se navíc nachází v blízkosti praxe a studenti je tudíž využívají v praxi.