D 2014

Integrované didaktické pracoviská a ich využitie

HRMO, Roman, Daniel KUČERKA and Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ

Basic information

Original name

Integrované didaktické pracoviská a ich využitie

Name in Czech

Integrované didaktické pracoviště a jejich využití

Name (in English)

Integrated educational workplaces and their exploitation

Authors

HRMO, Roman, Daniel KUČERKA and Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ

Edition

1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, p. 143-158, 16 pp. 2014

Publisher

Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Proceedings paper

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-89732-15-9

Keywords (in Czech)

didaktické pracovní místa; speciální učebny; jazykové laboratoře; učební prostředky; předměty

Keywords in English

didactic working place; special classrooms; language laboratories; teaching means; subject

Tags

Changed: 29/4/2015 14:08, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Integrované oddelenie výučby na vybavené didaktickými prostriedkami, Ktoré poskytujú Lepšie pochopenie osnov. Niekedy pálená Tieto prostriedky Nie sú prevoditeľné Alebo vyžadujú osobitné podmienky. V prvej časti článku na uvedené Možno Vybavenie, Výhody nevýhody integrovaných didaktických pracovných kecy. V druhej časti sa Autori diskutujú o výskume formou dotazníka, o využívaní integrovaných didaktických pracovných kecy. Až robiť 97, 2% respondentov uviedlo, Zé pálená Tieto workshopy na použitý v uvedených školách za výučbu odborných predmetov. Prieskum tiež ukázal, že tento spôsob výučby za zaujímavejšie, vice užitočnejšie, vhodnejšie a dôležitejšie. Pálená Tieto workshopy na na modernizované školách vedenie školy Jim prikladá Veľký Význam, pretože výučba sa navyše nachádza SLNEČNÝ praxe študenti per teda využívajú v praxi.

In Czech

Integrované oddělení výuky je vybaveno didaktickými prostředky, které poskytují lepší pochopení osnov. Někdy tyto prostředky nejsou převoditelné nebo vyžadují zvláštní podmínky. V první části článku jsou uvedena možná vybavení, výhody a nevýhody integrovaných didaktických pracovních míst. Ve druhé části se autoři diskutují o výzkumu formou dotazníku, o využívání integrovaných didaktických pracovních míst. Až do 97, 2% respondentů uvedlo, že tyto workshopy jsou použity v uvedených školách pro výuku odborných předmětů. Průzkum také ukázal, že tento způsob výuky je zajímavější, více užitečnější, vhodnější a důležitější. Tyto workshopy jsou modernizovány na školách a vedení školy jím přikládá velký význam, protože výuka se navíc nachází v blízkosti praxe a studenti je tudíž využívají v praxi.