viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike
KUČERKA, Daniel a Milan TIMKO. viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike. 1. vyd. Nitra: EQUILIBRIA,s.r.o., 2014, 298 s. ISBN 978-80-558-0633-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike |
Název česky | Využití učebních pomůcek v primárním vzdělávání ve Slovenské republice |
Název anglicky | Using of teaching aids in the primary education in Slovak Republic |
Autoři | KUČERKA, Daniel a Milan TIMKO. |
Vydání | 1. vyd. Nitra, 298 s. 2014. |
Nakladatel | EQUILIBRIA,s.r.o. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | slovenština |
Typ výsledku | Účelové publikace |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích |
ISBN | 978-80-558-0633-4 |
Klíčová slova česky | pracovní vyučování; didaktika; technické vzdělávání; školské dílny projekty na podporu technickékho vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | Working teaching; didactics; technical training; educational components; toured an education support technickékho |
Štítky | OBC |
Změnil | Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 4. 2015 13:53. |
Anotace |
---|
Cieľom príspevku je uviesť čitateĺa do problematiky využívania učebných pomocok na hodinách pracovného vyučovania a poukázať význam tohoto predmetu ako prvého kontaktu žiaka s možnosťou vyrobiť si jednoduché konštrukcie v školských dielňach. Zároveň sa v krátkosti dotýkame didaktiky predmetu pracovné vyučovanie, rozdelenia vyučovacích prostriedkova a přípravy učiteľa an vyučovanie. K využívaniu učebných pomocok na hodinách pracovného vyučovania sme využili dotazníkový prieskum. Tento ukázal ako sa využívajů učebné pomocky na vybraných základných školách v predmete pracovné vyučovanie. |
Anotace česky |
---|
Cílem příspěvku je uvést čtenáře do problematiky využívání učebních pomůcek na hodinách pracovního vyučování a poukázat význam tohoto předmětu jako prvního kontaktu žáka s možností vyrobit si jednoduché konstrukce ve školních dílnách. Zároveň se v krátkosti dotýkáme didaktiky předmětu pracovní vyučování, rozdělení vyučovacích prostředkůa a připravit učitele an vyučování. K využívání učebních pomůcek na hodinách pracovního vyučování jsme využili dotazníkový průzkum. Tento ukázal jak se využívá učební pomůcky na vybraných základních školách v předmětu pracovní vyučování. |
Anotace anglicky |
---|
Aim of this paper is to introduce the reader to the issue of the use of teaching aids for teaching and working hours to highlight the importance of this subject as the first contact with a student the possibility to produce a simple design in school workshops. It also briefly touches upon the subject didactics of teaching work, distribution FUNDS teaching and teacher training an education. The use of teaching aids for teaching hours of work, we used a questionnaire survey. This proved teaching aids are used in selected primary schools in the subject teaching job. |
VytisknoutZobrazeno: 17. 10. 2024 13:22