u 2014

viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike

KUČERKA, Daniel and Milan TIMKO

Basic information

Original name

viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike

Name in Czech

Využití učebních pomůcek v primárním vzdělávání ve Slovenské republice

Name (in English)

Using of teaching aids in the primary education in Slovak Republic

Authors

KUČERKA, Daniel and Milan TIMKO

Edition

1. vyd. Nitra, 298 pp. 2014

Publisher

EQUILIBRIA,s.r.o.

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Účelové publikace

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-558-0633-4

Keywords (in Czech)

pracovní vyučování; didaktika; technické vzdělávání; školské dílny projekty na podporu technickékho vzdělávání

Keywords in English

Working teaching; didactics; technical training; educational components; toured an education support technickékho

Tags

Změněno: 29/4/2015 13:53, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Cieľom príspevku je uviesť čitateĺa do problematiky využívania učebných pomocok na hodinách pracovného vyučovania a poukázať význam tohoto predmetu ako prvého kontaktu žiaka s možnosťou vyrobiť si jednoduché konštrukcie v školských dielňach. Zároveň sa v krátkosti dotýkame didaktiky predmetu pracovné vyučovanie, rozdelenia vyučovacích prostriedkova a přípravy učiteľa an vyučovanie. K využívaniu učebných pomocok na hodinách pracovného vyučovania sme využili dotazníkový prieskum. Tento ukázal ako sa využívajů učebné pomocky na vybraných základných školách v predmete pracovné vyučovanie.

In Czech

Cílem příspěvku je uvést čtenáře do problematiky využívání učebních pomůcek na hodinách pracovního vyučování a poukázat význam tohoto předmětu jako prvního kontaktu žáka s možností vyrobit si jednoduché konstrukce ve školních dílnách. Zároveň se v krátkosti dotýkáme didaktiky předmětu pracovní vyučování, rozdělení vyučovacích prostředkůa a připravit učitele an vyučování. K využívání učebních pomůcek na hodinách pracovního vyučování jsme využili dotazníkový průzkum. Tento ukázal jak se využívá učební pomůcky na vybraných základních školách v předmětu pracovní vyučování.