2014
			
	    
	
	
    viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike
KUČERKA, Daniel and Milan TIMKOBasic information
Original name
viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike
	Name in Czech
Využití učebních pomůcek v primárním vzdělávání ve Slovenské republice
	Name (in English)
Using of teaching aids in the primary education in Slovak Republic
		Authors
KUČERKA, Daniel and Milan TIMKO
			Edition
 1. vyd. Nitra, 298 pp. 2014
			Publisher
EQUILIBRIA,s.r.o.
		Other information
Language
Slovak
		Type of outcome
Special-purpose publication
		Field of Study
50300 5.3 Education
		Country of publisher
Slovakia
		Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
		Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
			ISBN
978-80-558-0633-4
		Keywords (in Czech)
pracovní vyučování; didaktika; technické vzdělávání; školské dílny projekty na podporu technickékho vzdělávání
		Keywords in English
Working teaching; didactics; technical training; educational components; toured an education support technickékho
		Tags
				
				Changed: 29/4/2015 13:53, Mgr. Václav Karas
				
		In the original language
Cieľom príspevku je uviesť čitateĺa do problematiky využívania učebných pomocok na hodinách pracovného vyučovania a poukázať význam tohoto predmetu ako prvého kontaktu žiaka s možnosťou vyrobiť si jednoduché konštrukcie v školských dielňach. Zároveň sa v krátkosti dotýkame didaktiky predmetu pracovné vyučovanie, rozdelenia vyučovacích prostriedkova a přípravy učiteľa an vyučovanie. K využívaniu učebných pomocok na hodinách pracovného vyučovania sme využili dotazníkový prieskum. Tento ukázal ako sa využívajů učebné pomocky na vybraných základných školách v predmete pracovné vyučovanie.
				In Czech
Cílem příspěvku je uvést čtenáře do problematiky využívání učebních pomůcek na hodinách pracovního vyučování a poukázat význam tohoto předmětu jako prvního kontaktu žáka s možností vyrobit si jednoduché konstrukce ve školních dílnách. Zároveň se v krátkosti dotýkáme didaktiky předmětu pracovní vyučování, rozdělení vyučovacích prostředkůa a připravit učitele an vyučování. K využívání učebních pomůcek na hodinách pracovního vyučování jsme využili dotazníkový průzkum. Tento ukázal jak se využívá učební pomůcky na vybraných základních školách v předmětu pracovní vyučování.