u 2014

viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike

KUČERKA, Daniel a Milan TIMKO

Základní údaje

Originální název

viuživanie učebných pomocok vo vyučovaní na 1. stupni ZŠ v Slovenskej republike

Název česky

Využití učebních pomůcek v primárním vzdělávání ve Slovenské republice

Název anglicky

Using of teaching aids in the primary education in Slovak Republic

Autoři

KUČERKA, Daniel a Milan TIMKO

Vydání

1. vyd. Nitra, 298 s. 2014

Nakladatel

EQUILIBRIA,s.r.o.

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-558-0633-4

Klíčová slova česky

pracovní vyučování; didaktika; technické vzdělávání; školské dílny projekty na podporu technickékho vzdělávání

Klíčová slova anglicky

Working teaching; didactics; technical training; educational components; toured an education support technickékho

Štítky

Změněno: 29. 4. 2015 13:53, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Cieľom príspevku je uviesť čitateĺa do problematiky využívania učebných pomocok na hodinách pracovného vyučovania a poukázať význam tohoto predmetu ako prvého kontaktu žiaka s možnosťou vyrobiť si jednoduché konštrukcie v školských dielňach. Zároveň sa v krátkosti dotýkame didaktiky predmetu pracovné vyučovanie, rozdelenia vyučovacích prostriedkova a přípravy učiteľa an vyučovanie. K využívaniu učebných pomocok na hodinách pracovného vyučovania sme využili dotazníkový prieskum. Tento ukázal ako sa využívajů učebné pomocky na vybraných základných školách v predmete pracovné vyučovanie.

Česky

Cílem příspěvku je uvést čtenáře do problematiky využívání učebních pomůcek na hodinách pracovního vyučování a poukázat význam tohoto předmětu jako prvního kontaktu žáka s možností vyrobit si jednoduché konstrukce ve školních dílnách. Zároveň se v krátkosti dotýkáme didaktiky předmětu pracovní vyučování, rozdělení vyučovacích prostředkůa a připravit učitele an vyučování. K využívání učebních pomůcek na hodinách pracovního vyučování jsme využili dotazníkový průzkum. Tento ukázal jak se využívá učební pomůcky na vybraných základních školách v předmětu pracovní vyučování.