D 2014

Tvorba odborných učebných textov a ich vyhodnotenie

HRMO, Roman, Daniel KUČERKA and Soňa RUSNÁKOVÁ

Basic information

Original name

Tvorba odborných učebných textov a ich vyhodnotenie

Name in Czech

Tvorba odborných učebních textů a jejich vyhodnocení

Name (in English)

Creating professional textbooks and their evaluation

Authors

HRMO, Roman, Daniel KUČERKA and Soňa RUSNÁKOVÁ

Edition

1. vyd. Dubnica nad Váhom, 8. Didaktická konferencia : Zborník príspevkov, p. 83-91, 9 pp. 2014

Publisher

Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-89732-01-2

Keywords (in Czech)

učebnice; tvorba textů; zkušební rekonstrukce textu

Keywords in English

textbook; creatin of texts; Cloze test

Tags

Změněno: 29/4/2015 11:23, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Článok sa zaoberá kategorizácia literárnych publikácií Ako súčasťou učebných pomôcok. Zároveň sa zaoberá otázkami výučby tvorby učebných pomôcok, textu metódy Hodnotenie ich. V Experimentálne casti článku predstaví Autori Výsledky Hodnotenie. V článku za Uverejnené tému Výsledku testu Strojárska technológia I. Z rekonštrukcie textu vyplynulo, Zé učebnice za čitateľná, pretože 90% študentov doplnilo 20 viac Slov pre 23 vynechaných Slov Správne.

In Czech

Článek se zabývá kategorizace literárních publikací jako součástí učebních pomůcek. Zároveň se zabývá otázkami výuky a tvorby učebních pomůcek, textů a metody jejich hodnocení. V experimentální části článku představí autoři výsledky hodnocení. V článku je zveřejněno téma výsledků testů Strojírenská technologie I. Z rekonstrukce textu vyplynulo, že učebnice je čitelná, protože 90% studentů doplnilo 20 a více slov z 23 vynechaných slov správně.