2014
Tvorba odborných učebných textov a ich vyhodnotenie
HRMO, Roman, Daniel KUČERKA and Soňa RUSNÁKOVÁBasic information
Original name
Tvorba odborných učebných textov a ich vyhodnotenie
Name in Czech
Tvorba odborných učebních textů a jejich vyhodnocení
Name (in English)
Creating professional textbooks and their evaluation
Authors
HRMO, Roman, Daniel KUČERKA and Soňa RUSNÁKOVÁ
Edition
1. vyd. Dubnica nad Váhom, 8. Didaktická konferencia : Zborník príspevkov, p. 83-91, 9 pp. 2014
Publisher
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-89732-01-2
Keywords (in Czech)
učebnice; tvorba textů; zkušební rekonstrukce textu
Keywords in English
textbook; creatin of texts; Cloze test
Tags
Changed: 29/4/2015 11:23, Mgr. Václav Karas
V originále
Článok sa zaoberá kategorizácia literárnych publikácií Ako súčasťou učebných pomôcok. Zároveň sa zaoberá otázkami výučby tvorby učebných pomôcok, textu metódy Hodnotenie ich. V Experimentálne casti článku predstaví Autori Výsledky Hodnotenie. V článku za Uverejnené tému Výsledku testu Strojárska technológia I. Z rekonštrukcie textu vyplynulo, Zé učebnice za čitateľná, pretože 90% študentov doplnilo 20 viac Slov pre 23 vynechaných Slov Správne.
In Czech
Článek se zabývá kategorizace literárních publikací jako součástí učebních pomůcek. Zároveň se zabývá otázkami výuky a tvorby učebních pomůcek, textů a metody jejich hodnocení. V experimentální části článku představí autoři výsledky hodnocení. V článku je zveřejněno téma výsledků testů Strojírenská technologie I. Z rekonstrukce textu vyplynulo, že učebnice je čitelná, protože 90% studentů doplnilo 20 a více slov z 23 vynechaných slov správně.