J 2015

Quality evaluation of internal communication in logistics companies

LIŽBETINOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Quality evaluation of internal communication in logistics companies

Název česky

Hodnocení kvality interní komunikace v logistických společnostech

Autoři

LIŽBETINOVÁ, Lenka (703 Slovensko, garant, domácí)

Vydání

Logi, České Budějovice, Institute of Technology and Business in České Budějovice, 2015, 1804-3216

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/15:00000472

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

logistika; interní komunikace; kvalita komunikace

Klíčová slova anglicky

Logistics; internal communication; quality of communication

Štítky

Změněno: 19. 2. 2016 15:49, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

The aim of the article is to show the possibility of saving the quality of internal communication system of the logistics on a model example. Internal communication system is analyzed not only in terms of a hierarchical structure, but within the process approach is essential to focus on the continuity of ongoing processes within the logistics company. This paper focuses on a method for identifying critical points. These critical points are intended to reduce the functionality of the internal communication system and its eventual collapse. By using the advantages of an internal communication audit we can support the transfer of information maintenance of an information system within the logistics process. The article provides a new perspective to the analysis of communication flows in a logistics company.

Česky

Cílem článku je prezentovat možnost hodnocení a udržování kvality vnitřního komunikační systému v prostředí logistických společností na modelovém příkladu. Interní komunikace je analyzována nejen z hlediska hierarchické struktury, ale v rámci procesního přístupu, zohledňuje kontinuitu probíhajících procesů v rámci logistické společnosti. Tento dokument se zaměřuje na způsob identifikace kritických bodů, které snižují funkčnost vnitřního komunikačního systému a můžou vést k jeho kolapsu. Díky využití výhod interního komunikačního auditu můžeme podpořit přenos klíčových informací v rámci logistického procesu. Příspěvek poskytuje nový pohled na analýzu komunikačních toků v logistice.