2015
			
	    
	
	
    Quality evaluation of internal communication in logistics companies
LIŽBETINOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Quality evaluation of internal communication in logistics companies
	Název česky
Hodnocení kvality interní komunikace v logistických společnostech
	Autoři
LIŽBETINOVÁ, Lenka (703 Slovensko, garant, domácí)
			Vydání
 Logi, České Budějovice, Institute of Technology and Business in České Budějovice, 2015, 1804-3216
			Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
		Obor
50600 5.6 Political science
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000472
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			Klíčová slova česky
logistika; interní komunikace; kvalita komunikace
		Klíčová slova anglicky
Logistics; internal communication; quality of communication
		
				
				Změněno: 19. 2. 2016 15:49, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
The aim of the article is to show the possibility of saving the quality of internal communication system of the logistics on a model example. Internal communication system is analyzed not only in terms of a hierarchical structure, but within the process approach is essential to focus on the continuity of ongoing processes within the logistics company. This paper focuses on a method for identifying critical points. These critical points are intended to reduce the functionality of the internal communication system and its eventual collapse. By using the advantages of an internal communication audit we can support the transfer of information maintenance of an information system within the logistics process. The article provides a new perspective to the analysis of communication flows in a logistics company.
				Česky
Cílem článku je prezentovat možnost hodnocení a udržování kvality vnitřního komunikační systému v prostředí logistických společností na modelovém příkladu. Interní komunikace je analyzována nejen z hlediska hierarchické struktury, ale v rámci procesního přístupu, zohledňuje kontinuitu probíhajících procesů v rámci logistické společnosti. Tento dokument se zaměřuje na způsob identifikace kritických bodů, které snižují funkčnost vnitřního komunikačního systému a můžou vést k jeho kolapsu. Díky využití výhod interního komunikačního auditu můžeme podpořit přenos klíčových informací v rámci logistického procesu. Příspěvek poskytuje nový pohled na analýzu komunikačních toků v logistice.