2014
Sendvičové kompozitní materiály v stavebním a dopravním průmyslu
RUSNÁKOVÁ, Soňa, Daniel KUČERKA a Ján KMECZákladní údaje
Originální název
Sendvičové kompozitní materiály v stavebním a dopravním průmyslu
Název anglicky
Current and emerging trends analysis in the field of hydraulic pumps
Autoři
RUSNÁKOVÁ, Soňa, Daniel KUČERKA a Ján KMEC
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, MMK 2014 : sborník příspěvků, od s. 3818-3825, 8 s. 2014
Nakladatel
Magnanimitas
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
20301 Mechanical engineering
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87952-07-8
Klíčová slova česky
sendvičová konstrukce; laminát; prepreg; PET pěna; SAN; 3-bodový ohyb; 4-bodový ohyb; odlup
Klíčová slova anglicky
sandwich structure; a laminate; prepreg; PET foam; SAN; three-point bending; 4-point bending; peeling off
Štítky
Změněno: 16. 3. 2015 10:50, Mgr. Václav Karas
V originále
"Příspěvek se zabývá návrhem a testováním vhodné sendvičové struktury použitelné při výrobě sendvičových dílů pro přední a zadní čelo tramvaje Škoda T15. Návrh skladby sendvičového materiálu by měl odpovídat dnes používaným materiálům v moderní dopravní technice a daným specifickým podmínkám. Návrh materiálu byl proveden tak, aby sendvičový materiál čelníku odolal předpokládané síle zatěžování s tím, že celá sestava čelního modulu bude dále řešena metodou konečných prvků. Sendvičové polymerní materiály nachází větší zastoupeni v dopravním průmyslu vzhledem k jejich zcela výjimečným vlastnostem."
Anglicky
"The paper deals with the design and testing of appropriate sandwich structure useful in the manufacture of sandwich components for the front and rear panel tram Škoda T15. Motion songs sandwich material should match the materials used today in modern transportation technology and for the specific conditions. Draft document was made so that the composite material headstock withstanding the force loading, with the whole assembly of the front module will be solved by finite element method. Composite polymeric materials are more represented in the transport industry due to their completely unique properties."