2014
Nowoczesne technologie w transporcie drogowo - kolejowym
NIEOCZYM, Aleksander, Leszek KRZYWONOS, Slawomir WIERZBICKI a Rudolf KAMPFZákladní údaje
Originální název
Nowoczesne technologie w transporcie drogowo - kolejowym
Název česky
Moderní technologie v silniční dopravě - železnice
Název anglicky
Modern technologies in the road – train transport
Autoři
NIEOCZYM, Aleksander, Leszek KRZYWONOS, Slawomir WIERZBICKI a Rudolf KAMPF
Vydání
Logistyka, Poznan, Instytut Logistyki i Mmagazynowania, 2014, 1231-5478
Další údaje
Jazyk
polština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
20104 Transport engineering
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Intermodální dopravat; dopravní technika; železniční doprava
Klíčová slova anglicky
intermodal transport; transport technology; rail transport
Štítky
Změněno: 9. 3. 2015 13:15, Mgr. Václav Karas
V originále
W artykule scharakteryzowano ograniczenia techniczno – ekonomiczne, które hamują rozwój transportu intermodalnego w Polsce. Opisano systemy Modalohr i Cargobeamer służące do załadunku naczep na wagony kolejowe oraz przedstawiono strategie rozwoju korytarzy transportowych. Przedstawiono rozwój techniki nadwozi wymiennych oraz zintegrowanych z pojazdem urządzeń do rozładunku kontenerów
Česky
V článku jsou charakterizovány technicko - ekonomická omezení, které brání rozvoji intermodální přepravy v Polsku. V článku jsou popsány i progresivní systémy Modalohr a CargoBeamer, které se používají pro horizontální překládku návěsů na železniční vozy. Také jsou tu prezentovány strategie rozvoje dopravních koridorů a nachází se tu popis vývoje technologií výměnných nástaveb integrovaných se zařízením vozidla určeným pro vykládku kontejnerů.
Anglicky
In the article restrictions were characterised technics - economic which are impeding the development of the intermodal transport in Poland. Modalohr systems and Cargobeamer being used for a loading of semitrailers to railroad cars were described as well as development strategies of transport corridors were presented. A development of the technique of bodyworks exchangeable and integrated with the vehicle of devices for the unloading of containers was described.