D
2014
Conveyor new concept for parcel logistics in air transport
VOŠTOVÁ, Věra, Karel JEŘÁBEK a Vladimír NĚMEC
Základní údaje
Originální název
Conveyor new concept for parcel logistics in air transport
Název česky
Nový koncept dopravníku pro balíkovou logistiku v letecké dopravě
Autoři
VOŠTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant), Karel JEŘÁBEK (203 Česká republika, domácí) a Vladimír NĚMEC (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Switzerland, Applied Mechanics and Materials : Conference on Research, Production and Use of Steel Ropes, Conveyors and Hoisting Machines, VVaPOL 2014, od s. 114-118, 5 s. 2014
Nakladatel
Trans Tech Publications
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
20104 Transport engineering
Stát vydavatele
Švýcarsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/14:00000448
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Funkční struktura; peristaltický dopravník
Klíčová slova anglicky
Functional structure; Peristaltic conveyor
V originále
Parcel logistics is characterized by transport performance steep increase and current performance reachs 20 000 parcels an hour. In the company DHL anticipates increase in 50 000 parcels an hour. It is one possibility how manage it. They are transport systems with new conception of functional structure. The contribution introduces groundbreaking concept of conveyor – peristaltical conveyor. It was produced in Frauenhofer-Institut IFF Magdeburg and Institute of Logistics and Material Handling Systems Otto-von-Guericke-University Magdeburg.
Česky
Balíková logistika je charakterizována prudkým nárůstem přepravního výkonu, který dosahuje hodnoty až 20 000 balíků za hodinu. Ve společnosti DHL se předpokládá přepravní výkon 50 000 balíků za hodinu. Jednou z možností jak nárůstu výkonu dosáhnout je zavedení dopravního systému s novým pojetím funkční struktury. Příspěvek představuje průlomový koncept dopravníku – peristaltického dopravníku. Jedná se o systém vyrobený v Frauenhofer-Institutu IFF v Magdeburku a Ústavu logistiky a manipulačních systémů Otto-von-Guericke-University v Magdeburgu
Zobrazeno: 9. 11. 2024 07:15