D 2014

Conveyor new concept for parcel logistics in air transport

VOŠTOVÁ, Věra, Karel JEŘÁBEK a Vladimír NĚMEC

Základní údaje

Originální název

Conveyor new concept for parcel logistics in air transport

Název česky

Nový koncept dopravníku pro balíkovou logistiku v letecké dopravě

Autoři

VOŠTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant), Karel JEŘÁBEK (203 Česká republika, domácí) a Vladimír NĚMEC (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Switzerland, Applied Mechanics and Materials : Conference on Research, Production and Use of Steel Ropes, Conveyors and Hoisting Machines, VVaPOL 2014, od s. 114-118, 5 s. 2014

Nakladatel

Trans Tech Publications

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

20104 Transport engineering

Stát vydavatele

Švýcarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/14:00000448

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-3-03835-316-4

ISSN

DOI

http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.683.114

Klíčová slova česky

Funkční struktura; peristaltický dopravník

Klíčová slova anglicky

Functional structure; Peristaltic conveyor

Štítky

KDL2, RIV14, SCOPUS
Změněno: 4. 3. 2015 11:52, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ

V originále

Parcel logistics is characterized by transport performance steep increase and current performance reachs 20 000 parcels an hour. In the company DHL anticipates increase in 50 000 parcels an hour. It is one possibility how manage it. They are transport systems with new conception of functional structure. The contribution introduces groundbreaking concept of conveyor – peristaltical conveyor. It was produced in Frauenhofer-Institut IFF Magdeburg and Institute of Logistics and Material Handling Systems Otto-von-Guericke-University Magdeburg.

Česky

Balíková logistika je charakterizována prudkým nárůstem přepravního výkonu, který dosahuje hodnoty až 20 000 balíků za hodinu. Ve společnosti DHL se předpokládá přepravní výkon 50 000 balíků za hodinu. Jednou z možností jak nárůstu výkonu dosáhnout je zavedení dopravního systému s novým pojetím funkční struktury. Příspěvek představuje průlomový koncept dopravníku – peristaltického dopravníku. Jedná se o systém vyrobený v Frauenhofer-Institutu IFF v Magdeburku a Ústavu logistiky a manipulačních systémů Otto-von-Guericke-University v Magdeburgu
Zobrazeno: 9. 11. 2024 07:52