KMECOVÁ, Iveta, Radka VANÍČKOVÁ, Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ. Študentské hodnotenie použitých motivačných metód, pozitívne ovplyvňuje ich proces učenia (Studentś rating of applied motivational methods positively affecting their learning process). Manažment podnikov. Prešov: VPS - SLOVAKIA, spol. s r. o., roč.4, No 4, p. 253-257, 4 pp. ISSN 1338-4104. 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Študentské hodnotenie použitých motivačných metód, pozitívne ovplyvňuje ich proces učenia
Name in Czech Studentské hodnocení použitých motivačních metod pozitivně ovlivňujích proces učení
Authors KMECOVÁ, Iveta, Radka VANÍČKOVÁ, Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ.
Edition Manažment podnikov, Prešov, VPS - SLOVAKIA, spol. s r. o. 2014, 1338-4104.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) motivace; metody motivace; efektívnost vzdělávacího procesu
Keywords in English motivation; motivation methods; efficiency of educational process
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 2/3/2015 10:42.
Abstract
In our contribution we present the studentś rating of motivational methods and factors which influence leatning positively. We show the studentś attitudes to the applied motivational methods at their school. We emphasize the role of teacher in the educational process as the managing agent of its efficiency.
Abstract (in Czech)
V příspěvku prezentujeme hodnocení studentů z motivačních metod a faktorů, které ovlivňují učení pozitivně. Ukážeme postoje studentů aplikování motivačních metod na jejich škole. Klademe důraz na roli učitele ve vzdělávacím procesu jako řídící agent jeho účinnost.
PrintDisplayed: 28/3/2024 22:12