J 2014

Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke

ŠTARCHOŇ, Peter and Dagmar WEBEROVÁ

Basic information

Original name

Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke

Name in Czech

Rodová příslušnost a postoje slovenských spotřebitelů vůči značce

Name (in English)

Gender and Attitudes of Slovak Consumers towards the Brand

Authors

ŠTARCHOŇ, Peter and Dagmar WEBEROVÁ

Edition

Marketing Science and inspirations, Bratislava, Univerzita Komenského v Bratislave, 2014, 1338-7944

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

rod, slovenští spotřebitelé, značka, krajina původu

Keywords in English

gender; Slovak consumers; brand; country of origin

Tags

KCRM1
Změněno: 10/2/2015 15:03, Mgr. Václav Karas

Abstract

ORIG CZ EN

V originále

Príspevok je zameraný na vybrané výsledky reprezentatívneho výskumu s akcentom na vzťah rodovej príslušnosti a postojov slovenských zákazníkov voči značke. Rôznorodosť, či príbuznosť preferencií a postojov voči značkám, krajine ich pôvodu, ako aj krajine pôvodu vybraných kategórií produktov je sledovaná na základe rodových rozdielov, pričom sa vychádza z predpokladu, že pohlavie zohráva - okrem iných demografických charakteristík - jednu z kľúčových rolí v utváraní postojov voči značkám, má vplyv na nákupný rozhodovací proces spotrebiteľov, ako aj ich správanie.

In Czech

Příspěvek je zaměřen na vybrané výsledky reprezentativního výzkumu s akcentem na vztah pohlaví a postojů slovenských zákazníků vůči značce. Různorodost, anebo příbuznost preferencí a postojů vůči značkám, jejich zemi původu, jakož i zemi původu vybraných kategorií produktů je sledována na základě genderových rozdílů, přičemž se vychází z předpokladu, že pohlaví hraje - kromě jiných demografických charakteristik - jednu z klíčových rolí v utváření postojů vůči značkám, má vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele, jakož i jejich chování.
Displayed: 14/11/2024 04:29