ŠTARCHOŇ, Peter a Dagmar WEBEROVÁ. Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke. Marketing Science and inspirations. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, roč. 9, č. 4, s. 36-42. ISSN 1338-7944. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
Název česky Rodová příslušnost a postoje slovenských spotřebitelů vůči značce
Název anglicky Gender and Attitudes of Slovak Consumers towards the Brand
Autoři ŠTARCHOŇ, Peter a Dagmar WEBEROVÁ.
Vydání Marketing Science and inspirations, Bratislava, Univerzita Komenského v Bratislave, 2014, 1338-7944.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky rod, slovenští spotřebitelé, značka, krajina původu
Klíčová slova anglicky gender; Slovak consumers; brand; country of origin
Štítky KCRM1
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 2. 2015 15:03.
Anotace
Príspevok je zameraný na vybrané výsledky reprezentatívneho výskumu s akcentom na vzťah rodovej príslušnosti a postojov slovenských zákazníkov voči značke. Rôznorodosť, či príbuznosť preferencií a postojov voči značkám, krajine ich pôvodu, ako aj krajine pôvodu vybraných kategórií produktov je sledovaná na základe rodových rozdielov, pričom sa vychádza z predpokladu, že pohlavie zohráva - okrem iných demografických charakteristík - jednu z kľúčových rolí v utváraní postojov voči značkám, má vplyv na nákupný rozhodovací proces spotrebiteľov, ako aj ich správanie.
Anotace česky
Příspěvek je zaměřen na vybrané výsledky reprezentativního výzkumu s akcentem na vztah pohlaví a postojů slovenských zákazníků vůči značce. Různorodost, anebo příbuznost preferencí a postojů vůči značkám, jejich zemi původu, jakož i zemi původu vybraných kategorií produktů je sledována na základě genderových rozdílů, přičemž se vychází z předpokladu, že pohlaví hraje - kromě jiných demografických charakteristik - jednu z klíčových rolí v utváření postojů vůči značkám, má vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele, jakož i jejich chování.
Anotace anglicky
The paper is focused on selected results of a representative research with emphasis on the relationship of gender and attitudes of Slovak consumers towards the brand. Diversity and affinity preferences and attitudes towards brands, their country of origin and the country of origin of selected product categories is monitored on the basis of gender differences, with the assumption that gender plays - among other demographic characteristics - one of the key roles in shaping attitudes towards the brands, it has an impact on consumer buying decision process, as well as their behavior.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:15