D 2014

French for the Economists at the ITB in České Budějovice: review

JANOUŠKOVÁ, Jitka a Zdeněk CAHA

Základní údaje

Originální název

French for the Economists at the ITB in České Budějovice: review

Název česky

Francouzský jazyk pro ekonomy na VŠTE v Českých Budějovicích: přehled

Autoři

JANOUŠKOVÁ, Jitka a Zdeněk CAHA

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, MMK 2014 : sborník příspěvků, od s. 1878-1881, 4 s. 2014

Nakladatel

Magnanimitas

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87952-07-8

Klíčová slova česky

francouzština; výuka; organizace; obsah; inovace

Klíčová slova anglicky

French; teaching; organization; content; innovation

Štítky

Změněno: 9. 2. 2015 08:01, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

The objective of the paper is to review the setting of the subject French for the Economists which is taught at the ITB. We will go through the objectives and content of the course, subsequently we will review the organizational forms, the choice of the teaching materials and also the teaching methods. Further, the paper deals with the testing and assessment tools. On the basis of our experience of the academic year 2013/2014 we will assess the outcomes of the current subject setting and identify the areas that should be targeted in order to promote the level of foreign language teaching at the ITB.

Česky

Cílem předkládaného článku je přezkoumat nastavení předmětu Francouzský jazyk pro ekonomy, jenž je vyučován na VŠTE. Projdeme cíle a obsah výuky, posléze zrevidujeme organizační formy výuky, výběr učebních materiálů a také výukové metody. Dále se též budeme zabývat testováním a hodnocením výstupů výuky. Na základě zkušeností z akademického roku 2013/2014 zhodnotíme výsledky aktuálního nastavení předmětu a vytyčíme oblasti, na které by bylo vhodné se zaměřit v souvislosti se zlepšováním úrovně výuky cizích jazyků na VŠTE.