D 2014

Kombinované studium Matematiky I - sonda do názorů studentů

SMETANOVÁ, Dana a Jana VYSOKÁ

Základní údaje

Originální název

Kombinované studium Matematiky I - sonda do názorů studentů

Název anglicky

Combined study of Mathematics I – probe into student´s opinion

Autoři

SMETANOVÁ, Dana a Jana VYSOKÁ

Vydání

1. vyd. Praha, Dva dny s didaktikou matematiky 2014 : sborník příspěvků, od s. 146-151, 6 s. 2014

Nakladatel

Univerzita Karlova v Praze

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10101 Pure mathematics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7290-801-1

Klíčová slova česky

matematika; hodnotící systém; zkouška

Klíčová slova anglicky

mathematics; evaluation system; exam

Štítky

Změněno: 3. 2. 2015 15:41, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I v kombinované formě studia na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Průzkum byl zaměřen zejména na zjištění těchto faktů: které z probíraných témat bylo pro studenty snadné nebo naopak obtížné, jaká je jejich připravenost ze SŠ pro pochopení probírané látky, způsob prezentace učiva, jejich názor na hodnotící systém zkoušky.

Anglicky

The paper describes the results of a research of a questionnaire results evaluating students' opinions on the teaching of Mathematics I in combined studies at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice. The research focused mainly on finding these facts: which of the topics was discussed for students easy or difficult, what is their readiness from secondary school for understanding of the subject, the presentation of subject, their opinion on the evaluation system test.