D
2014
Kombinované studium Matematiky I - sonda do názorů studentů
SMETANOVÁ, Dana a Jana VYSOKÁ
Základní údaje
Originální název
Kombinované studium Matematiky I - sonda do názorů studentů
Název anglicky
Combined study of Mathematics I – probe into student´s opinion
Vydání
1. vyd. Praha, Dva dny s didaktikou matematiky 2014 : sborník příspěvků, od s. 146-151, 6 s. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova v Praze
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10101 Pure mathematics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
matematika; hodnotící systém; zkouška
Klíčová slova anglicky
mathematics; evaluation system; exam
V originále
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I v kombinované formě studia na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Průzkum byl zaměřen zejména na zjištění těchto faktů: které z probíraných témat bylo pro studenty snadné nebo naopak obtížné, jaká je jejich připravenost ze SŠ pro pochopení probírané látky, způsob prezentace učiva, jejich názor na hodnotící systém zkoušky.
Anglicky
The paper describes the results of a research of a questionnaire results evaluating students' opinions on the teaching of Mathematics I in combined studies at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice. The research focused mainly on finding these facts: which of the topics was discussed for students easy or difficult, what is their readiness from secondary school for understanding of the subject, the presentation of subject, their opinion on the evaluation system test.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 03:21