D 2014

Reflective Teaching of Two English Teaching Units

RAUŠER, Daniel a Pavlína KOLÁŘOVÁ

Základní údaje

Originální název

Reflective Teaching of Two English Teaching Units

Název česky

Reflexní výuka dvou hodin anglického jazyka

Autoři

RAUŠER, Daniel a Pavlína KOLÁŘOVÁ

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, MMK 2014 : sborník příspěvků, od s. 1962-1964, 3 s. 2014

Nakladatel

Magnanimitas

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87952-07-8

Klíčová slova česky

vyučovací hodina; anglický jazyk; reflexní učení; metodologie; nahrání na kameru; výuková hodina; hodnocení; výsledek; navržení; učitelský výstup

Klíčová slova anglicky

lesson; English language; Reflective teaching; methodology; film recording; teaching unit; evaluating; outcome; suggesting; teaching performance

Štítky

KCJ1, KCJ4
Změněno: 25. 2. 2016 11:07, Mgr. Daniel Raušer

Anotace

ORIG CZ

V originále

The paper briefly discusses two lessons of English language in terms of Reflective teaching, a specific methodological aspect of teaching English, comprising of film recording a particular teaching unit, evaluating its outcome and suggesting further possible steps towards improving teaching performance.

Česky

Tento příspěvek stručně rozebírá dvě vyučovací hodiny anglického jazyka v rámci reflexní výuky, specifického metodologického aspecktu výuky angličtiny, sestávajícího se z nahrání konkrétní výukové hodiny na kameru, zhodnocení jejího výsledku a navržení možných dalších kroků ke zlepšení učitelského výstupu.
Zobrazeno: 16. 11. 2024 04:30