2014
Reflective Teaching of Two English Teaching Units
RAUŠER, Daniel a Pavlína KOLÁŘOVÁZákladní údaje
Originální název
Reflective Teaching of Two English Teaching Units
Název česky
Reflexní výuka dvou hodin anglického jazyka
Autoři
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, MMK 2014 : sborník příspěvků, od s. 1962-1964, 3 s. 2014
Nakladatel
Magnanimitas
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87952-07-8
Klíčová slova česky
vyučovací hodina; anglický jazyk; reflexní učení; metodologie; nahrání na kameru; výuková hodina; hodnocení; výsledek; navržení; učitelský výstup
Klíčová slova anglicky
lesson; English language; Reflective teaching; methodology; film recording; teaching unit; evaluating; outcome; suggesting; teaching performance
Změněno: 25. 2. 2016 11:07, Mgr. Daniel Raušer
V originále
The paper briefly discusses two lessons of English language in terms of Reflective teaching, a specific methodological aspect of teaching English, comprising of film recording a particular teaching unit, evaluating its outcome and suggesting further possible steps towards improving teaching performance.
Česky
Tento příspěvek stručně rozebírá dvě vyučovací hodiny anglického jazyka v rámci reflexní výuky, specifického metodologického aspecktu výuky angličtiny, sestávajícího se z nahrání konkrétní výukové hodiny na kameru, zhodnocení jejího výsledku a navržení možných dalších kroků ke zlepšení učitelského výstupu.