2014
Target Language Use in the Classroom
TURINSKÁ, Libuše a Daniel RAUŠERZákladní údaje
Originální název
Target Language Use in the Classroom
Název česky
Použití cílového jazyka při výuce
Autoři
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, Sborník příspěvků MezinárodníMasarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014, od s. 1892-1895, 4 s. 2014
Nakladatel
MAGNANIMITAS
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87952-07-8
Klíčová slova česky
cílový jazyk; mateřský jazyk; osvojení; studium; komunikace
Klíčová slova anglicky
target language; mother tongue; acquisition; learning; communication
Změněno: 25. 2. 2016 11:09, Mgr. Daniel Raušer
V originále
The paper deals with the importance of the target language in the classroom, difference between learning and acquisition, the role of mother tongue in English language teaching, and the importance of the classroom environment for acquisition of a foreign language. There are defined typical situations where teachers tend to use either mother tongue or target language, and a few situations where mother tongue use is not seen as a disturbing factor.
Česky
Tento příspěvek rozebírá důležitost používání cílového jazyka při výuce cizích jazyků, a roli mateřského jazyka při procesu osvojování si jazyka cizího. Definuje situace, ve kterých se použití mateřského jazyka jeví jako vhodné a přirozené, neovlivňující negativně výuku.