F 2014

Rámy jízdních kol

VOCHOZKA, Marek, Jan VÁCHAL, Martin PODAŘIL, Daniel KUČERKA, Soňa RUSNÁKOVÁ et. al.

Basic information

Original name

Rámy jízdních kol

Name (in English)

Frames for cycles

Authors

VOCHOZKA, Marek (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Jan VÁCHAL (203 Czech Republic, belonging to the institution), Martin PODAŘIL (703 Slovakia, belonging to the institution), Daniel KUČERKA (703 Slovakia, belonging to the institution), Soňa RUSNÁKOVÁ (703 Slovakia, belonging to the institution), Ján KMEC (703 Slovakia, belonging to the institution) and Jan KAINRÁTH (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

2014

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Výsledky s právní ochranou

Field of Study

20301 Mechanical engineering

Country of publisher

Spain

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/75081431:_____/14:00000419

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

hybridní bicykl; rám; konstrukce a vybavení

Keywords in English

hybrid bicycle; bicycle frame; construction and equipment

Tags

Změněno: 12/12/2017 10:08, Mgr. Blanka Mikšíková

Abstract

V originále

Výsledek segmentace trhu vyspecifikoval na jízdní kolo následující požadavky. Potenciální uživatel je muž ve věku kolem 25 let s bydlištěm ve městě, využití bicyklu pro jízdu ve městě a na sportovně-rekreační účely, akceptovaná cena se pohybuje mezi 7000 – 15000 Kč, součástí bicyklu by měl být menší úložný prostor a ke standardnímu vybavení bicyklu mají patřit blatníky a osvětlení. Z toho vyplývá, že navrhovaný bicykl patří do kategorie tzv. hybridních bicyklů, které svou konstrukcí a vybavením nespadají do definovaných kategorií (MTB, trekking …), nýbrž vlastnosti bicyklů vybraných kategorií sdružují. Řešitelský tým tedy zúžil druhy rámů na rámy z kategorie hybridních bicyklů. Na základě stanovených požadavek bylo vymodelováno 14 hybridních rámů, které byli v konečné důsledku uvedeny do podoby finálních jízdních kol. Výsledek vznikl na základě smluvního výzkumu číslo 004/2014/VŠTE/OVVTČ.