2013
Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle
SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁZákladní údaje
Originální název
Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle
Název anglicky
New Approach to Marketing Communication Strategy with Utilization of Stakeholder Circle Methodology
Autoři
SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ
Vydání
AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd, České Budějovice, VŠERS, 2013, 1214-4967
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
marketingová komunikace; Metodika Stakeholder Circle; strategie marketingové komunikace
Klíčová slova anglicky
marketing communication; Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy
Změněno: 6. 11. 2014 11:34, Mgr. Václav Karas
V originále
: S ohledem na rostoucí počet stakeholderů, zájmových skupin a cílových trhů, na něž se všechny organizace ve svých marketingových komunikačních strategiích zaměřují, je nutné hledat i nové cesty k pojetí koncepcí a přístupů efektivní marketingové komunikace a strategie marketingové komunikace. Cílem tohoto článku je navrhnout nový přístup k strategii marketingové komunikace, který bude propojovat tradiční pojetí strategie marketingové komunikace a moderní Metodiku Stakeholder Circle, která je zaměřena na analýzu, prioritizaci a mapování stakeholderů. Cílem tohoto nového pojetí je zapojení účinnějšího targetingu do oblasti strategie marketingové komunikace, který je zahrnut v Metodice Stakeholder Circle.