J 2013

Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle

SLABÁ, Marie and Marie HESKOVÁ

Basic information

Original name

Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle

Name (in English)

New Approach to Marketing Communication Strategy with Utilization of Stakeholder Circle Methodology

Authors

SLABÁ, Marie and Marie HESKOVÁ

Edition

AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd, České Budějovice, VŠERS, 2013, 1214-4967

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Article in a journal

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

marketingová komunikace; Metodika Stakeholder Circle; strategie marketingové komunikace

Keywords in English

marketing communication; Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy

Tags

Changed: 6/11/2014 11:34, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

: S ohledem na rostoucí počet stakeholderů, zájmových skupin a cílových trhů, na něž se všechny organizace ve svých marketingových komunikačních strategiích zaměřují, je nutné hledat i nové cesty k pojetí koncepcí a přístupů efektivní marketingové komunikace a strategie marketingové komunikace. Cílem tohoto článku je navrhnout nový přístup k strategii marketingové komunikace, který bude propojovat tradiční pojetí strategie marketingové komunikace a moderní Metodiku Stakeholder Circle, která je zaměřena na analýzu, prioritizaci a mapování stakeholderů. Cílem tohoto nového pojetí je zapojení účinnějšího targetingu do oblasti strategie marketingové komunikace, který je zahrnut v Metodice Stakeholder Circle.