Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{25281, author = {Slabá, Marie and Hesková, Marie}, article_location = {České Budějovice}, article_number = {2}, keywords = {marketing communication; Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy}, language = {cze}, issn = {1214-4967}, journal = {AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd}, title = {Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle}, volume = {Neuveden}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 25281 AU - Slabá, Marie - Hesková, Marie PY - 2013 TI - Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle JF - AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd VL - Neuveden IS - 2 SP - 58-65 EP - 58-65 PB - VŠERS SN - 12144967 KW - marketing communication KW - Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy N2 - : S ohledem na rostoucí počet stakeholderů, zájmových skupin a cílových trhů, na něž se všechny organizace ve svých marketingových komunikačních strategiích zaměřují, je nutné hledat i nové cesty k pojetí koncepcí a přístupů efektivní marketingové komunikace a strategie marketingové komunikace. Cílem tohoto článku je navrhnout nový přístup k strategii marketingové komunikace, který bude propojovat tradiční pojetí strategie marketingové komunikace a moderní Metodiku Stakeholder Circle, která je zaměřena na analýzu, prioritizaci a mapování stakeholderů. Cílem tohoto nového pojetí je zapojení účinnějšího targetingu do oblasti strategie marketingové komunikace, který je zahrnut v Metodice Stakeholder Circle. ER -
SLABÁ, Marie and Marie HESKOVÁ. Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle (New Approach to Marketing Communication Strategy with Utilization of Stakeholder Circle Methodology). \textit{AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd}. České Budějovice: VŠERS, 2013, Neuveden, No~2, p.~58-65. ISSN~1214-4967.
|