2014
Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového úložiště
HŘEBÍČEK, Zdeněk, Iva NOVÁKOVÁ a Jiří JEŽEKZákladní údaje
Originální název
Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového úložiště
Název anglicky
Simulation of the dynamic track stabilisation effect
Autoři
HŘEBÍČEK, Zdeněk, Iva NOVÁKOVÁ a Jiří JEŽEK
Vydání
Nová železniční technika, Brno, KPM Consult, a.s. 2014, 1210-3942
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
20101 Civil engineering
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Technologická agentura České Republiky; kontinuální diagnostika pražcového podloží; laboratorní geodetické zkušební pole; simulace dynamické stabilizace
Klíčová slova anglicky
Technology agency České republiky, continuous diagnostics sleeper bed; goetechnical laboratory testing field; simulation of dynamic stabilization
Štítky
Změněno: 24. 10. 2014 10:14, Mgr. Václav Karas
V originále
Základním cílem projektu Technologické agentury České republiky č. TA 01030516 „Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí (KOMON)“ je zefektivnění metodiky zjišťování kvality a únosnosti konstrukčních vrstev pražcového podloží. Projekt je zaměřen na analýzu možnosti využití rázové zatěžovací zkoušky lehkou dynamickou deskou (LDD) v podmínkách železničních tratí ČR, dále na určení technických kritérií pro nepřímou kontinuální nedestruktivní diagnostiku změn únosnosti pražcového podloží, výzkum možností kontinuálního způsobu diagnostiky únosnosti pražcového podloží a vyhodnocení vlivu hodnoty únosnosti pražcového podloží na změny geometrického uspořádání koleje (GUK).
Anglicky
The main goal of the Czech Republic Technological Agency project No. TA 01030516 “Continual monitoring of the trackbed bearing capacity of the railway lines (KOMON)” is the efficiency improvement of the methodology concerning estimation of the blanket quality and bearing capacity. The project focuses at the analysis of possible use of impact load test using light dynamic plate in the Czech railway tracks conditions, further at assessment of technical criteria for an indirect continual non-destructive diagnostics of the changes in the trackbed and evaluation of influence of the trackbed bearing capacity ratio upon the changes of the track geometry